background

October 14, 2010

mlm yg suram....

mlm nie aku melayari internet... baca blog org lain... sambil2 mencari blog2 yg menawarkan perkhidmatan menjual pakaian utk wanita... tapi hampa sekali.. semua dah sold out or booking.. eemmmmm...
aku nak cari dress or blouse... mana aku jumpa blog yg ok aku add dlm list aku..
next time senang sikit nak view balik n tgk brg baru...
nak baca buku pun takde mood mlm nie... tapi akan ku habiskan jugak baca... heheehe
esok jumaat... nak gie survey brg2 time lunch break... or window shopping....
hish2 asyik shopping je.. bulan nie dah beli 2 pasang kasut... sebab cantik n rege yg reasonable tu yyg beli...heheheeh warna pun menarik


nie color purple.. aku beli kat KL sentral... tak penah ada kasut color purple, so beli je la kalu dah berkenan...heheheh


ni color putih, beli kat parkson KLCC.. Buy 1 free 1 same price.. aku share dgn si Dot, sebab dia dah kenan kasut merah.... thanks dot sebab beli sama2...

No comments: