background

October 03, 2010

10.10.2010

angka yg menarik.. pelbagai peristiwa berlaku mcm majlis perkahwinan, kelahiran dsbnya... memasing nak tarikh istimewa, 100 tahun sekali atau pun seumur hidup sekali je kita tempuhi... mcm aku aku suka 27.10 sebab hari lahir ku... ada beberapa hari lagi nak sampai ke tarikh tersebut... bertambah lagi umur ku.. makin dewasa.. makin matang dlm melayari kehidupan ini.. kalu mengikut kalendar islam hari lahir ku jatuh pada 13 syawal, dah cukup umur pun, syawal pun dah berakhir semalam...

hari nie aku nak buat sewing project ku yg asyik tergendala, tetapi aku dah siapkan shopping bag cuma saiz agak kecil sedikit. Material lak keras, salah pilih fabrik... tak pelah nanti boleh tukar fabrik lain utk design lain lak..

sekrg nie aku tgh nak siapkan jahitan manik utk tudung kosong... aku dah lukis paten bunga n corak, tinggal nak jahit manik je..



manik2 yg dlm stok aku n corak yg aku nak buat nanti





ini hasil jahitan manik kat baju kurung ku...

No comments: