background

August 14, 2016

Beg ku

Dah lama x jahit beg sendiri.. kebetulan ada seller jual fabrik dgn separuh harga. So... apa lg.. rembat je offer yg dtg.. kebetulan fabrik motif serangga... eeemmm... 

mula-mula buat pola utk saiz yg sy nak then pilih kain utk lining.. sebab fabrik serangga tu putih n biru nak bg dia naik kita pilih merah utk lining...
Ni lining atau bhgian b yg dijahit poket..

Ni bahagian A.. corak motif serangga..

Masukkan kedua-dua bahagian A & B.. pin supaya selari n blh ukur utk tali.. sy x guna zip atau butang.. 

Jahit bhgian atas yg telah diukur utk psg tali..tali beg sy beli kat daiso je.. sy bhg 2 utk kiri n kanan 


Ini dah siap jahit keliling bhgian atas dgn jahit lurus je.. 

Cantik tak... haha.. size ni besar.. blh muat tin biskut julie tu...

Boleh isi mcm2... sesuai utk g shopping or picnic..

Ni pandangan depan bhgian A

Ni lak bahagian B.. kedua2 bhgian boleh guna.. tukar je yg mana kita suka.. 

1 comment:

Twinkle said...

Nice post. It is really interesting. Thanks for sharing the post!
Want to create your own website Web Design Services